miercuri, 30 martie 2011

Cristiana are nevoie de ajutor!

Cristiana, fetita noastra draga, s-a nascut in 13 noiembrie 2010. La doar doua saptamani dupa nastere, Cristiana a avut o hemoragie la nivelul bontului ombilical. Cu ocazia investigatiilor facute in spital am descoperit faptul ca Cristiana are gradul de coagulare a sangelui foarte scazut (in acel moment fiind chiar 0) din cauza unor probleme la ficatelul ei. Mergand la Cluj pentru mai multe investigatii am descoperit si faptul ca fetita noastra are hiperbilirubinemie, colestaza hepatica importanta si peste acestea o infectie cu Citomegalovirus. Apoi in urma a alte zeci de analize, ecografii, radiografii, R.M.N si o biopsie hepatica chirurgicala diagnosticul pentru Cristiana a fost urmatorul: COLESTAZA NEONATALA SEVERA CU EVOLUTIE SPRE CIROZA BILIARA. HEPATITA CU CITOMEGALOVIRUS. POSIBIL COLESTAZA INTRAHEPATICA FAMILIARA DE TIP III.Singura optiune curativa pentru Cristiana este un transplant hepatic, efectuat cat mai repede, inaintea degradarii semnificative a functiilor hepatice si instalarea complicatiilor cirozei hepatice. Deoarece in Romania acest transplant se face doar la copii peste un an sau peste 10 Kg, Cristiana are nevoie de un transplant hepatic in strainatate. Domnii doctori care se ocupa de cazul nostru (cu multa dragoste si dedicare) ne-au recomandat Clinica Saint-Luc din Belgia, Bruxelles, insa costurile pentru o astfel de operatie sunt exagerat de mari. Costurile pentru transplant se ridica undeva la 85.000-87.000 EURO fara costurile de transport, cazare pentru insotitor, medicamente post-operatorii si alte necesitati. Aceasta suma trebuie intai livrata in contul Clinicii iar apoi se face o programare pentru transplant.

Avand in vedere faptul ca starea de sanatate a Cristianei se agraveaza pe zi ce trece cerem ajutorul d-voastra in primul rand in rugaciune, stiind ca rugaciunea poate aduce rezolvare la ceea ce banii nu pot rezolva. Apoi cerem ajutorul d-voastra in mediatizarea cazului nostru in scopul strangerii fondurilor necesare transplantului hepatic.

In scopul strangerii de fonduri pentru transplantul hepatic am deschis cont la Banca Transilvania:

Titular: VERDET BENIAMIN

Swift: BTRLRO 22

Cont EURO:

RO19BTRL00504201168433XX

Cont USD:

RO53BTRL00502201168433XX

Cont RON:

RO70BTRL00501201168433XX

Contact:

Verdet Daniela si Beniamin

0766443355, 0728161233, 0762052852

Blog: http://cristianaverdet.blogspot.com/

e-mail: VerdetBeni@gmail.com

Multumesc pentru dragoste, ajutor si intelegere!

5 comentarii:

  1. Astazi am intrat pe blogul dumneavoastra si cu durere am citit despre micuta Cristiana.Nimic nu este mai dureros decat sa iti vezi copilul suferind.
    De multe ori nu intelegem de ce trebuie sa trecem prin toate aceste incercari!?...
    Sincer nici eu nu am un raspuns...dar stiu ca Dumnezeul meu in care ma incred poate sa faca minuni.Ma rog ca si in privinta Cristianei Dumnezeu sa intervina.
    Cu permisiunea dumneavoastra,am un blog si eu si voi incerca pe toate caile pe care le am la indemana sa transmit acest mesaj al dumneavoastra .
    Ma rog Domnului sa gaseasca o solutie !!!!!
    Sanatate si numai bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa putere papusa mica si dulce! Trebuie sa avem incredere in Doamne Doamne si speranta ca te vei face bine! Si poate, cine stie, peste cativa ani te vei intalni cu al meu viteaz, Robert, va veti impartasi suferintele dar veti spune cu zambetul pe buze "A trecut!Acum suntem mari, frumosi si cu o viata intreaga inainte!" Te sarut dulce, iti doresc tot ce-mi doresc si pentru puiutul meu iar parintilor tai le spun sa aiba forta sa lupte pentru viata minunata care te asteapta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este doar o incercare, si va trece si totul va fi bine, cu Voia Lui, doar sa fiti tari si increzatori in Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Spunea fr. Emil Bartos..."in incercari faci ceea ce stii mai bine sa faci"
    Noi stim cel mai bine sa ne rugam ...asa ca si acum prin aceasta incercare nu facem altceva decat sa ne rugam.Amin !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Benny and Dana, We in USA are praying and networking to find the "door" only our Lord Jesus can open. Love, Tom and Sonja Kurtz

    RăspundețiȘtergere