sâmbătă, 26 martie 2011

Darul lui Dumnezeu pentru noi!


Cristiana s-a nascut in 13 noiembrie 2010 sambata dupa-masa la ora 18.15, in Maternitatea din Oradea avand 3,500 kg. Nasterea a decurs normal iar cand am vazut-o pentru prima data am multumit lui Dumnezeu ca am primit o fetita frumoasa si intrega. Dupa patru zile la maternitate am ajuns acasa. La 2 saptamani am avut prima aventura cu Cristiana din cauza unei sangerari indelungate la nivelul bontului ombilical. Mergand de urgenta la spital am descoperit faptul ca Cristiana are ceva probleme cu gradul de coagulare al sangelui (in momentul in care am ajuns la spital gradul de coagulare era 0). Am fost transferati de la urgenta pe terapie intensiva, apoi la chirurgie. In acele momente doctorii ne-au spus sansele ei de supravetuire sunt foarte destul de mici deoarece deja pierduse foarte mult sange. Prin harul lui Dumnezeu si cu ajutorul Lui, Cristiana a fost anesteziata si apoi cusuta la ombilic ceea ce a dus la oprirea sangerarii. Astfel a inceput viata de spital a Cristianei, iar dupa o saptamana de spitalizare si analize Cristiana a fost suspectata de atrezie a cailor biliare. Doctorii de la Oradea ne-au trimis la Cluj pentru mai multe investigatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu